Acasa

Blog

Legume de primăvară

Legumele sunt considerate ca fiind principala sursă de vitamine și minerale care, alături de fructe, contribuie la aportul zilnic al carbohidraților și al fibrelor alimentare.

Legumele de primavară, proaspete și cu gust, îți fac viața mai frumoasă și dieta mai sănătoasă!

 

Ceapa verde
Conține cantități mari de clorofilă, o substanță ce are ca proprietate eliberarea organismului de substanțe nocive, precum poluanții și radicalii liberi. Alcilina, o substanță care dă mirosul cepei, este responsabilă pentru protejarea plamânilor și a căilor respiratorii, pe care le ferește de infecții.

Usturoiul verde
Printre nutrienții pe care acesta îi oferă organismului se numără vitaminele A, B1, B2 și C, aminoacizi, calciu, fosfor, potasiu și multe alte substanțe anticancerigene, fiind recomandat în tratarea a peste 60 de afecțiuni. Usturoiul verde ajută organismul să lupte împotriva răcelilor, combate afecțiunile digestive, ajută la dezvoltarea florei intestinale, ajută la întărirea sistemului imunitar, stimulează circulația sângelui, elimină toxinele din sânge și organism.

Salata verde
Salata verde are un conținut mare de fibre, vitamina A, vitamina K, vitamina C, folat, mangan, fier și potasiu. Printre avantajele salatei se numără capacitatea de a preveni deteriorarea osoasă, stimularea sănătății inimii și ajută la pierderea în greutate.

Ridichea roșie
Această legumă de primăvară este foarte apreciată pentru conținutul ridicat de vitamina C, acid folic și potasiu, dar și pentru conținutul mediu de vitamina B6, riboflamină, magneziu, cupru, zinc, fier si calciu. De asemenea, ridichea conține și foarte mulți antioxidanți, fiind ideală când te confrunți cu astenia de primăvară și este și un bun detoxifiant și întăritor al imunității.

Mazărea verde
Cercetările arată că o cană cu mazăre are mai multe proteine decât un ou mare, fără a avea în schimb colesterol. De asemenea, mazărea este și o sursă importantă de fibre solubile și potasiu, ambele ajutând la menținerea sănătății inimii. Fibrele solubile micșorează colesterolul, iar potasiul ajută la controlarea presiunii sângelui.

 

sursă: sfatnaturist.roandreearaicu.ro

(Visited 59 times, 1 visits today)